• עגורנים
    • Close
    • gesherעגורני גשר
    • zroaעגורני זרוע
    • kalimעגורנים קלים – מערכות HB
    • shaarעגורני שער ניידים
  • גלגלות
    • Close
    • chainגלגלות שרשרת חשמליות
    • cabelכננות כבל
    • yadaniגלגלות ידניות
  • שירותים
  • אביזרים
    • Close
    • pikudשלטי פיקוד אלחוטיים
    • kronitקרוניות
  • דלתות נגללות
  • משווה גובה
  • דלתות ביטחון
  • אודות
  • Envelop icon
  • youtube_icon
  • English
מרץ 27, 2022

5 סיבות לשלוח את טכנאי שירות העגורן שלך להדרכה

האם כאשר ישנה תקלה או איזושהי בעיה בתפעול העגורן אתה מתקן בעצמך?

לא כל אחד יכול לקחת עצמו את האחריות לתקן את הבעיה בעגורן, יש לעבור הדרכה מסודרת לפני שניגשים לביצוע תיקונים.

בנוסף, בשביל דברים מהסוג הזה יש טכנאים מוסמכים שכמובן עברו הדרכה מקצועית. יש לא מעט ללמוד על תכונות העגורן והמרכיבים שלו, למידה היא תהליך מתמשך ולעתים קרובות טכנאים ילמדו בצורה הטובה ביותר בסביבת מעבדה מבוקרת
עם מדריכים מומחים והזדמנות לשאול שאלות.
הטכנאים לומדים ישירות על המוצרים ואת המידע שהם רוכשים את ממשים בעת הצורך.


בגלל שזה מאוד חשוב ללמוד על הבעיה לפני שניגשים אליה, ריכזנו את הסיבות העיקריות מדוע טכנאי השירות שלךצריך לעבור הכשרה מקצועית על ידי מחלקת השירות שלנו

1. רעיונות חדשים משולבים ללא הרף בתכנון העגורן העדכניים ביותר ובבקרות הקשורות.
עגורנים, כמו רוב המוצרים, מתפתחים כל הזמן. זה אומר שהעגורן שעליו למד
הטכנאי שלך בהתחלה אולי כבר לא אותו עגורן שהוא עובד עליו היום. עם השדרוגים
שיש למוצרים חדשים מגיע מידע חדש שצריך ללמוד. לטכנאים המומחים שלנו תמיד
יש את הידע העדכני ביותר לחלוק ולשתף עם הטכנאים שרוצים לבוא וללמוד.
2. אנחנו היצרנים מכירים את הציוד שלהם מבפנים ומספקים את ההכשרה הטובה ביותר עבורו.
אף אחד לא מכיר את המוצרים שלנו טוב יותר מאיתנו ולכן אנחנו יכולים לספק
לטכנאי שלך את ההכשרה הטובה ביותר. המדריכים המקצועיים שלנו בעלי ניסיון רב
עם העגורנים ושאר המוצרים שלנו. בגלל זה, הם מיומנים ומוכנים להראות לטכנאי
שלך את טכניקות הבדיקה תיקונים וטיפולים נדרשים.
3. מדריכים מקצועיים יעילים בהעברת תוכן כיתתי במינימום זמן!
מלבד הכרת המוצרים שלנו, המדריכים שלנו יודעים את הדרך הטובה ביותר ללמד
את הטכנאי שלך תוך פרק זמן קצר. עם הניסיון מגיעה כדאיות – לכן ההדרכות שלנו
מכסות רק את מה שהטכנאי שלך צריך לדעת.
4. מיומנויות מתורגלות במסגרת מעבדה מותאמת לבטיחות, רעש וגישה לציוד.
בעבר, העברת תכני ההדרכה היו דיי מאתגרים – עם עגורנים באוויר, היה קשה,
ולעתים קרובות מסוכן, להתאים את כולם להנחיות. במרכז ההדרכות שלנו, הגישה
לציוד היא בגובה פני הקרקע. בהובלת מדריך אחד, לטכנאי שלך יש הזדמנות
להתבונן וללמוד ממרחק בטוח.
5. הטכנאים לומדים על משאבים זמינים וכיצד ליישם אותם.
הגיוני שלטכנאי שלך יש לא מעט שאלות לגבי המוצרים שלנו. ובכן, יש לנו את
התשובות והמשאבים לעזור לו ללמוד ולהבין הכל. במרכז ההדרכה שלנו, הם יכולים
לשאול שאלות ואנחנו מפנים אותם למשאבים המתאימים. האינטראקציה האישית הזו
מאפשרת להם לבנות איתנו מערכת יחסים, כך שהם ידעו לאן לפנות בפעם הבאה שיש להם שאלה.
הדרך הטובה ביותר ללמוד משהו היא באמצעות ניסיון מעשי עם מדריך מומחה.
זו הסיבה שאם אתה הבעלים של אחד מהעגורנים שלנו ואתה עלול להיתקל בבעיות
כלשהן, זה הכרחי לשלוח את טכנאי השירות שלך להכשרה במעבדה שלנו באתר המותאמת לבטיחות, רעש וגישה לציוד לפי הצורך. אין דרך טובה יותר ללמוד והם יחזרו בעלי ידע רב יותר לעשות את עבודתם בפחות זמן.

במידה נדרשת עזרה או ייעוץ בתחזוקת ציוד שוטפת, או שקיים צורך ברכישת חלקי חילוף, את תהססו ליצור איתנו קשר. אנו נייעץ לך ונעבוד איתך למציאת הציוד והכלים המתאימים לצרכיך

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

מול ההר פרוייקטים בע"מ
  • ת.ד: 3140, עפולה, ישראל
    מיקוד: 1813002
צור קשר
  • 0559704276
  • 04-6411386
  • crane@crane-ltd.co.il
© מול ההר פרויקטים בע"מ.
גלילה לראש העמוד

שלחו לנו וואטסאפ